SKAG (Single Keyword Ad Groups) czyli jedno słowo kluczowe w jednej grupie reklam. Innymi słowy, w ramach metody SKAG budujemy kampanie w taki sposób, aby w jednej grupie reklam było tylko jedno słowo kluczowe w różnych dopasowaniach.
Na przykład:
Grupa reklam 1
Tworzenie stron internetowych - dopasowanie przybliżone
"Tworzenie stron internetowych" - dopasowanie do wyrażenia
[Tworzenie stron internetowych] - dopasowanie ścisłe
Grupa reklam 2
Projektowanie stron www - dopasowanie przybliżone
"Projektowanie stron www" - dopasowanie do wyrażenia
[Projektowanie stron www] - dopasowanie ścisłe
Dlaczego metoda SKAG?
Metoda SKAG zajmuje dużo czasu, jest to główna wada zastosowania tej metody. Jednak zalety takie jak lepszy współczynnik CTR, wynik jakości przemawiają za wdrożeniem tej metody w kampaniach Google Ads.
Budowanie listy subskrybentów oraz skuteczne angażowanie ich to ważne elementy e-mail marketingu. Oto kilka ws...
Kanibalizacja słów kluczowych to zjawisko, które występuje, gdy dwie lub więcej stron internetowych w t...
Feed produktowy to nieodłączony element skutecznej promocji produktów w Internecie. Pozwala on na prowadzenie ...