Słowo kluczowe - to hasło wpisywane w wyszukiwarkę, w celu znalezienia konkretnej informacji. Od doboru odpowiednich słów kluczowych zależeć będzie powodzenie prowadzonej kampanii w Google Ads.
Google Ads pozwala nam dodać słowa kluczowe do kampanii na trzech poziomach
Dopasowanie ścisłe (ang. exact match)
Słowo kluczowe zawarte jest w nawiasach kwadratowych []. Jest to najbardziej precyzyjne dopasowanie, pozwala na wyświetlenie reklamy tylko wtedy, kiedy wyszukiwane hasło idealnie pasuje do naszego słowa kluczowego lub jest bliskie odmiany o tym samym znaczeniu. Zbliżone odmiany to np. skróty, wyrazy pokrewne, liczba pojedyncza lub mnoga czy błędy w pisowni.
Dopasowanie do wyrażenia (ang. phrase match)
Słowo kluczowe zawarte jest w cudzysłowach "". Pozwala na wyświetlenie reklamy, gdy wyszukiwane hasło zawiera w sobie znaczenie słowa kluczowego.
Dopasowanie przybliżone (ang. broad match)
Jest to domyślny typ dopasowania wykorzystujący słowa kluczowe podobne do nasze hasła kluczowego zdefiniowanego w Google Ads. Dopasowanie przybliżone daje nam największy zasięg, ale kosztem najniższej kontroli. Najważniejszą zaletą tego dopasowania jest możliwość znalezienia nowych słów kluczowych, dla których następnie można utworzyć dedykowane grupy reklam. Nowe słowa kluczowe należy dodać w bardziej precyzyjnym dopasowaniu oraz wykluczyć je w grupach reklam z dopasowaniem przybliżonym.
Co to jest wizytówka Google Moja Firma?Jest to usługa, która pozwala na założenie profilu firmy w wyszu...
Content marketing to podejście marketingowe, które polega na tworzeniu i dystrybucji wartościowej, przydatnej ...
Oto siedem zasad, które powinny być przestrzegane przy projektowaniu i tworzeniu dobrej strony internetowej:Pr...