Baza wiedzy

Baza wiedzy

Reklama w Google Ads - dlaczego warto z niej korzystać?
Reklama w Google Ads - dlaczego warto z niej korzystać?

Kampanie reklamowe Google Ads niosą za sobą wiele korzyści. Główną korzyścią jest pojawienie się w płatnych wy...

Dopasowania słów kluczowych w Google Ads
Dopasowania słów kluczowych w Google Ads

Słowo kluczowe - to hasło wpisywane w wyszukiwarkę, w celu znalezienia konkretnej informacji. Od doboru odpowiednich ...

Google Moja Firma
Google Moja Firma

Co to jest wizytówka Google Moja Firma?Jest to usługa, która pozwala na założenie profilu firmy w wyszu...

Metoda SKAG - co to jest?
Metoda SKAG - co to jest?

SKAG (Single Keyword Ad Groups) czyli jedno słowo kluczowe w jednej grupie reklam. Innymi słowy, w ramach metody SKAG...

Co to jest Smart Bidding 2.0?
Co to jest Smart Bidding 2.0?

Smart bidding, czyli inteligentne określanie stawek, to zbiór strategii automatycznego określania stawek, kt&o...

Plik produktowy Google – co to jest?
Plik produktowy Google – co to jest?

Feed produktowy to nieodłączony element skutecznej promocji produktów w Internecie. Pozwala on na prowadzenie ...

Co to jest responsywna strona internetowa?
Co to jest responsywna strona internetowa?

Strona responsywna, na takie stwierdzenie możesz natrafić w Internecie. Co to oznacza? Responsywna strona internetowa...